piątek, 30 grudnia 2016

47. Sylwester już jutro!

Jakby jeszcze ktoś nie wiedział, jutro mamy sylwestra! Dzień będzie intensywny od samego początku, spotkanie z crushie a potem do Michałowic, bo to tam właśnie zostałam zaproszona na imprezę sylwestrową. W innym mieście, pod Warszawą, trzeba będzie dojechać pociągiem! :D 
Jakoś za bardzo się tym jaram...
To będzie moja pierwsza taka porządna impreza :xx

A dzisiaj korzystam na całego z wolnego dnia, czytam, uczę się, odpoczywam, w końcu wybiorę się na lodowisko ^^

Biszkoptowy omlet z malinami i jerzynami z
masłem nerkowcowym
Z przepisu doskonałej navynut, naprawdę nigdy się nie zawiodłam na przepisach, eh, ciekawe co tam u Niej...
W towarzystwie rozmrażanych owoców lata, jak cudownie przypomnieć sobie ich smak <3


To na uświetlenie dnia cudny Yuzuru Hanyu :3


3 komentarze:

  1. Omlet prezentuje się genialnie :)
    A Tobie życzę udanej zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że impreza się udała :) Nie wiem czy słodszy ten omlet czy Yuzuru Hanyu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Omlet wygląda bardzo smakowicie!

    zapraszam do mnie: http://krotkomowiaclifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń