sobota, 17 grudnia 2016

43. Ostatni tydzień!

No nieźle! Jeszcze tylko szkoła do czwartku i PRZEEERWA <3
Ja na przykład z prezentami jestem w lesie tak jak i z pierniczkami, trzeba się za to zabierać! A wy jak, już przygotowani? Bo ja właśnie kupiłam z rodzinką choinkę- średniej wielkości pachnącego, kującego świerka ^^
Dlatego dziś na podkreślenie świąteczności odświętna jaglanka, oh jak dawno jej nie było!

Cynamonowa jaglanka z orzechami włoskimi,
rodzynkami, pomarańczą i mandarynką

I nie na tym tle co zawsze, bo akurat porządki się działy :P
Potem mi się przypomniało że mogłabym jeszcze imbir dodać, byłoby jeszcze lepsze, ale już mi się nie chciało... Zmotywujcie mnie do zdrowego odżywiania :'))



2 komentarze:

  1. Pysznie świąteczne smaki ;)
    A z prezentami też jestem w lesie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet nie wysłałam jeszcze kartek! :P

    OdpowiedzUsuń