sobota, 22 października 2016

37. Dyniowe love

Dawno nie było postu jedzeniowego, nieprawdaż? :D
Jesień w pełni, liście płoną brązami i pomarańczem, wiatr szczypie niemiłosiernie, a stałe opady z powodzeniem odstraszają od dłuższych wyjść. JESIEŃ moi drodzy
A jak jesień to też dynia, dynia wszędzie <3
Zdjęcia coraz ciężej robić w miarę przyzwoite, już nie ma naturalnego słonecznego światła...

Dynia w obiedzie!

Danie z patelni, dyniowo-bakłażanowo- brokułowe
Jako że nie mam czasu rano zjadać ciepłego śniadania, bywa i tak że na obiad jem śniadanie, tak jak tutaj :P

Płatki jaglane alla' pumpkin spice
A tu z dzisiaj, w szarym świetle chmur moje pierwsze placuszki dyniowe, osłodzone świeżymi daktylami 

Placuszki dyniowe z mrożonymi malinami, daktyle


2 komentarze:

  1. I u mnie dyniowy szał :D Ja jestem już pomarańczowa hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie dania bardzo smaczne :) Z dynią najbardziej lubię jeść placki, ale do dań warzywnych też pasuje doskonale :)

    OdpowiedzUsuń