środa, 7 września 2016

34. A jednak

Zachciało im się mnie w Koperniku :D
Jakimś cudem, będąc już na obozie integracyjnym z innym liceum dowiedziałam się że dostałam się do mojego drim high school, możecie sobie wyobrazić co czułam a i tak nie będzie to temu bliskie :')
Już poznałam tam niektóre wspaniałe osoby, zaaklimatyzowałam się i pogodziłam z porażką, a tu proszę jaki kwiatek. 
Więc teraz oficjalnie uczęszczam do dwujęzycznej szkoły im. Mikołaja Kopernika w Warszawie
Aw, lovely

Warzywa (awokado, papryka, pomidor, marchew,
ogórek) pod delikatnym makaronem udon

A że nie mam czasu i nie jestem o 6:30 głodna śniadanie jem w postaci kanapki w szkole, dlatego na wypełnienie pustki obiad, szybki, prosty, zdrowy i sycący c:


Jeszcze apropo wyjazdu integracyjnego z innym liceum!
Zapamiętam wspaniałego dyrektora tej szkoły, wierzcie lub nie ale grał dla nas na ukulele piosenkę ''Kaczusia Piotrusia''
No coś pięknego :''D

Plan dnia wykonany przez nauczycieli

Trzy korony które wspólnie zaliczyliśmy przy pięknej pogodzie

Ja i A. Nigdy jej nie zapomnę. W okularach aka FilthyFrank

2 komentarze:

  1. Gratuluję! mnie też się w tym roku udało dostać do szkoły, o której myślałam, że ucieknie mi sprzed nosa xd ale jednak! Pysznie wygląda taka micha wypełniona po brzegi *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    A danie wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń