środa, 24 sierpnia 2016

32. Gdzie ostatecznie?

... pójdę do liceum? Nie wiem, ale jutro się dowiem ;__;
Na pewno mam miejsce w szkole o której nie myślałam na poważnie, nie akceptowałam możliwości że się nie dostanę, a tu proszę... Progi poszły w górę, a mi do wymarzonej klasy brakowało UWAGA 0,2 punktu :') 
Ostatni dzień spokoju w domu bez brata, niestety wraca już jutro :x
ALE o 16 zajęcia japońskiego, nic tylko czekać C:

Pieczona owsianka z truskawkami i jagodami

Mój bazarek jest wspaniały, jagody i truskawki taniej niż w sezonie, a jakie słodkie! *^* Ten duet najlepszy w pieczonej owsiance z tego przepisu Martyny :D


4 komentarze:

  1. Dawno nie jadłam pieczonej ;) Uwielbiam jej ''ciastową'' konsystencję i smak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka wygląda bosko *.* ja nigdy nie mam cierpliwości do jej zapiekania xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianka cudowna - smak z niej aż bije :) A co do szkoły to życzę Ci, aby ta do której pójdziesz spełnila Twoje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 0,2 punktu to bardzo mało. Sądzę, że zwolni się dla Ciebie miejsce ;) Chociaż to już 26 więc domyślam się, że już znasz ostateczny wynik. W tym roku jeszcze nie piekłam owsianki. Muszę w końcu odpalić piekarnik. Twój wypiek wyglada nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń