poniedziałek, 15 sierpnia 2016

31. Bezpośrednie spotkanie

Wszyscy ostatnio niemiłosiernie mnie męczą! Rolki, rower, spacer całodniowy, przechadzki po chińskich centrach handlowych, dla warszawiaków może znanych pod nazwą CH Marywilska... Nie żebym kręciła nosem. W sumie, cieszę się że coś robię poza kiblowaniem w domu swoim i innych. Więc nie wiem w sumie jaki ja mam problem.
W każdym razie! :D
Przedwczoraj miałam okazję za darmo posłuchać koncertu japońskiej pianistki Tokiko Kobayakawy. Grała utwory Chopina w Łazienkach. Uwzględniając to, że mam lekkiego ( tiaa) bzika na punkcie Japonii, że uczę się codziennie japońskiego i na co dzień mam styczność ze sprawami kraju kwitnącej wiśni, możecie sobie wyobrazić jaką radość sprawiło mi spotkanie, ba, podpis, BA, zamienienie słowa po japońsku z pianistką! Już odchodząc zaczęłam płakać ze szczęścia, dosłownie, potok łez, aż ludzie się patrzyli. Ale to chyba zrozumiałe, uczę się ich języka już tak długo, tak długo jestem zainteresowana i nareszcie miałam kogoś z tamtych stron! Ah coś wspaniałego *^*

Dostaję podpis  >///<

Niedawno też przeżyłam dzień intensywnie, 2h roleczek z przyjaciółką, potem spacer jak żaden inny, bo w kostiumach kigurumi w prawie pełnym (3-osobowym) składzie
Na pewno częściej będziemy w nich wychodzić, wzrok ludzi dookoła- bezcenny xD 

Crusin' down the street 8)
Nasze ulubione miejsce- PijHerbatę! 
K. zatańczyła z Puchatkiem, ja wiłam się koło nich :'D
A z dzisiaj, aktywny dzień również, zrobiłam z mamą, bratem i jego kolegą 30 km na rowerze! Byliśmy w takich miejscach, że w życiu nie pomyślelibyście że to Warszawa! Zdjęć niestety nie zrobiłam, nie chciało mi się wyciągać telefonu :P
I genialne, pod każdym względem perfekcyjne śniadanie z dzisiaj maliny + PB= <3

Kasza manna w wcale nie tak znowu pustym słoiku
po maśle orzechowym z malinami

1 komentarz:

  1. Te kostiumy wyglądają obłędnie xd wiem troszke jak to jest, bo kiedy ja pofarbowałam włosy na niebiesko wszyscy ludzie wokół mieli miny "co do???? O.o" aa manna wygląda bosko *.*

    OdpowiedzUsuń