poniedziałek, 8 sierpnia 2016

29. Czarno

Miastowe wakacje to dobre wakacje :)
Szczególnie jak ma się przyjaciół pod ręką i mieszka się blisko tętniącego życiem miejsca
Ale naprawdę nie mogę już usiedzieć, chcę wiedzieć czy się dostałam czy nie! Podanie złożone po raz drugi, miejsce czeka na mnie, a ja nie mogę spać po nocach, bo zwyczajnie nie wiem co mam myśleć... A wyniki oficjalne dopiero 26 sierpnia. JAK TU NIE ZWARIOWAĆ???

Placuszki jogurtowo-waniliowe z jeżynami i borówkami
 Chyba już wiem jak robić ładne placki ^^ Dobry teflon, bez oleju i jest cudnie! Przyznacie że gdyby nie ich kolor, byłoby całkowicie ciemno :D


5 komentarzy:

  1. Ciemność widzę w tym placku! :O Ale w sumie to bardzo smaczna mroczna strona placka xd

    OdpowiedzUsuń
  2. mega placki! cudnie wyglądają z owockami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecność bliskich osób wystarczy do udanych wakacji :) Takie momenty czekania na wyniki uczą Ciebie cierpliwości, staraj się na razie skupiać na innych sprawach, wierzę, że się dostaniesz ;) Placuszki z takimi cudnymi dodatkami musiały być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wolę placki bez oleju :) A dodatki wierzchnie są suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie apetyczne placuszki <3

    OdpowiedzUsuń