piątek, 5 sierpnia 2016

28. WAKACJE 2016! 2/3, 3/3

Dziś parę zdjęć z obozu, na którym byłam, oraz z wypadu z przyjaciółką pod namioty :)
Obóz, oficjalnie nazwany ''cztero-przygodowy'' był całkiem fajny, nie narzekam. Poznałam ciekawe osoby, miałam też styczność z chamskimi. Wszystko to dopełniała piękna okolica, ośrodek w środku lasu i jezioro 100m dalej!

Dat sky tho *^*

Zaraz po przybyciu 

Zachody słońca, dla nich mogę żyć

Halo halo, jeszcze nie jesień?!


Plac w Wilnie, a na nim ja :)

Starówka wileńska

Też mogę być tumblr girl :D

Dużo była takich książkowych wgłębień

Teraz wypad z przyjaciółką! :)
Byłyśmy w namiocie, obok przyczepy jej cioci i wujka, więc całkowitej samowolki nie było. Mieli oni dwójkę dzieci, ale na szczęście M. się nimi zajmowała, ja tylko sporadycznie, nie mam ręki do dzieci (ani chęci). Nigdy nie zapomnę widoku nieba usianego gwiazdami jak plaża ziarenkami piasku, dosłownie. Jestem ogromnie wdzięczna, że mnie zaprosiła.


Ciemność vs. Jasność 

Po deszczu utworzyły się mini jeziorka 

Brzydkie kaczątka 

Przestraszyłam się xD

Jezior nigdy nie za wiele :)

4 komentarze:

  1. Super! Zazdroszczę tylu atrakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa tumblr xd heh piękne zdjęcia ;) ja tez kocham zachody, mogłabym tak na nie patrzeć godzinami ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah! :D Mega fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń