wtorek, 2 sierpnia 2016

27. WAKACJE 2016! 1/3

Dacie wiarę że minęło już pół wakacji? Cały miesiąc, 31 dni! 
Przez cały miesiąc byłam w rozjeździe. Turcja, obóz, wypad z przyjaciółką pod namiot, tak to było.
Jestem naprawdę wielką szczęściarą że mam rodziców których stać na finansowanie  moich wakacji!
W Turcji mój młodszy brat, ( tak, mam młodszego brata ) bał się, że gdzieś koło nas wybuchnie bomba, wiecie jak to tam teraz jest... Zbywaliśmy go że nie, nie ma mowy o takiej sytuacji ale myślę że każdy miał się na baczności. Trzeciego dnia pobytu usłyszeliśmy z BBC o wybuchu bomby w Stanbule. A dzień po naszym powrocie dowiedzieliśmy się że na prezydenta przebywającego w Marmaris, tej samej miejscowości w której wypoczywaliśmy, była próba zamordowania. 
Avoiding dangers like:


Trochę zdjęć z Turcji:

Z lotniska, okna na świat 


Tak moi drodzy rosną granaty :D

Typowa plaża


Morze i góry, nic więcej nie trzeba <3

Woda

Spacerowałam po marinie

Trochę inna perspektywa :D


Pokolacyjne spacerki 

Kot bardzo zmęczony życiem :(






Owsianka z malinami, borówkami, poziomkami i nutellą
To był wspaniały wyjazd, mimo że różnił się od poprzednich. Jestem bardzo wdzięczna tacie, który to sfinansował :)
Owsiana po 48h bez snu, czas na przepranie rzeczy i wio na obóz! 

5 komentarzy:

  1. Wow, zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze: zazdroszczę Turcji *.*, po drugie: widzę swoje życie w tym zdjęciu kota :v, po trzecie- śliczne zdjęcia, po (które? czwarte? chyba tak) czwarte- zjadłabym takiej owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. My obecnie nie zdecydowałybyśmy się na wyjazd do Turcji ale dobrze, że Wy wróciliście cali i zdrowi z miłymi wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że nie marnujesz ani chwili wolnego czasu! Świetnie spędzasz te wakacje! Jestem pewna, że na ich zakończenie będziesz czuć spełnienie :) A zdjęcia cudowne, masz świetną pamiątkę! Życzę miłej zabawy na obozie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne wakacje :) W Turcji nie byłam i jakoś mi tam się nie spieszy, ale dobrze, że miło spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń