sobota, 25 czerwca 2016

26. Już po wszystkim

Pierwszy dzień wakacji 2016! 

Mam nadzieję, że mimo masakrycznego skwaru umiecie zrobić coś fajnego :)
Jakie macie plany na wakacje? Koniecznie się pochwalcie!
Zakończenie roku przeżyłam jak każdy inny dzień w szkole, myślę, że jeszcze do mnie nie dotarło że to już koniec. Nie uroniłam ani jednej łzy, było mi z tego powodu strasznie głupio, bo dosłownie wszyscy płakali, nawet M. 

Dziś przychodzę bez śniadania, w końcu pisałam, że nie będzie tylko jedzenia...

Urodziny M zakończyły się nocowaniem
z niesamowitą Z <3
 Chciałam tylko napisać, że nie będzie mnie dwa tygodnie, wylatuję do Turcji, plaże Marmaris, NADCHODZĘ 

Były odmrażane, ale kim chi w środku
było pyszne, potem M mi je zrobiła 
 Wyposażam się w kilogramy książek i gazetek, biorę japoński, fiszki, i przede wszystkim, pozytywny humor nie zniszczę sobie kolejnych wakacji, NIGDY WIĘCEJ
Postaram się robić ładne zdjęcia, żeby móc się troszkę pochwalić C:
Mizuki, mój japończyk, jestem pewna że gdyby się uśmiechnął,
byłby o wiele przystojniejszy  >:)

6 komentarzy:

  1. Zazdroszcze wyjazdu *.* wesolych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także nie płakałam na zakończenie gimnazjum, co spotkało się z dezaprobatą mojej klasy. Ahh miłego pobytu w Turcji, ja będę wypoczywać nad polskim morzem standardowo :D Będę czekać na zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Co roku jeździłam do Turcji, ale w tym roku wybiorę jakiś bezpieczniejszy kierunek. Ale pozdrów ją ode mnie, nigdzie nie ma takich plaż;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałych wakacji ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego pobytu w Turcji <3 Ja w połowie lipca w Bieszczady jadę ;) poza tym praca, jakieś spontaniczne wyjazdy i blogowanie :D

    OdpowiedzUsuń