czwartek, 17 września 2015

17. Wystarczy minuta

Nie. Koniec. Też jestem człowiekiem. Od poniedziałku, dzień w dzień, aż do dzisiejszego wieczora jak tylko przekroczę próg domu, siadam, otwieram książki i... siedzę zasypana materiałami, które mam opanować na najbliższy termin. Dziś modelując nieco grafik i, tak, rezygnując z pewnych rzeczy jestem tutaj. I BARDZO MI Z TYM DOBRZE! Od soboty nie włączałam laptopa, zero kontaktu z Wami, nie wiedziałam co się z Wami dzieje, jak się trzymacie... Tak nie mogło być! Korzystam z wolnej chwili, rozkoszuję się chwilą nieróbstwa(?) i... po prostu już jestem :)
Mimo iż nie dodawałam wpisów, robiłam zdjęcia porannych mich, i oto one:

Płatki jaglane z musem śliwkowym i czekoladą mleczno-białą
Bo trzeba było coś zrobić z czekoladą z wielkanocy :P Przyznam się bez bicia, zeszła w jeden dzień tylko przeze mnie, wiecie, mózg potrzebuje glukozy :D

Owsianka na napoju migdałowym ''horchata'' z jabłkiem, gruszką,
ekstraktem migdałowym i migdałami
Horchatę bardzo gorąco polecam, takie słodsze mleko migdałowe, dla mnie bomba! 

Kasza jęczmienna na mleku ze śliwkami, serkiem wiejskim i tahini (<3)
Miał być mus śliwkowy, ale że zapomniałam przygrzać (tak, to dzięki Tobie, historio) , więc były najzwyklejsze pod słońcem śliwki

Zdrowie powinno się cenić i wykładać ponad wszystko inne prawda? Ale zdrowie dla każdego jest czym innym...

15 komentarzy:

  1. Czasami trzeba odpuścić z obowiązkami ;) Pierwsze śniadanko wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta kasza jęczmienna :D
    Daj sobie czasem chwile wytchnienia! Człowiek nie żyje tylko książkami i nauką!!

    A o spotkaniu to dowiedziałam się właściwie przypadkiem, ale wiem, że są omawiane na facebooku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne śniadanka!I hej zrób tak aby w każdym dniu zrobić coś dla siebie,chwila odpoczynku, relaksu np przy gorącej kąpieli.Nie siedzieć w książkach bo zwariować można,fakt że nauka jest ważna ale człowiek nie może żyć monotonią,czasami po prostu trzeba postawić na luz a później wrócić do obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sobie pomyślimy, że my od października też zaczynami taki frustrujący czas nauki to aż ciarki mamy :P
    Powodzenia i nie daj się zwariować :) Ale przynajmniej śniadania masz pożywne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nauka... rzecz straszna, acz konieczna :(
    Fajne warianty owsianki. Zapraszam:
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wytrzymałabym bez laptopa i internetu, tylko wiesz... dla mnie internet to źródło kontaktu z ludźmi. Jedyne miejsce, gdzie mogę normalnie porozmawiać z ludźmi w czasie nieakademickim. Niedługo wrócę na studia, to będzie inaczej, tam mam przyjaciółkę, ale tu... No, taki już ze mnie no life :) Nigdy sobie nie znajdę faceta i nie założę rodziny, bo jestem związana z czarnym elektronicznym urządzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami brakuje mi nauki, a czasami znów chciałabym być studentką-licealistką już raczej nie, chemia-grr :) Smakowite śniadania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty masz czekoladę z Wielkanocy? Omg, u mnie już dawno zjedzona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rozkoszne śniadania miałaś! teraz w sezonie szaleję za śliwkami, do płatków i owsianek są wręcz niezastąpione!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowie jest najważniejsze, bo jak jego zabraknie nic nie zrobimy, Dlatego odpowiedni wypoczynek jest taki ważny i podoba mi się twoje podejście :)

    Ale pyszności :D A to mleko to cacunio ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. CZEKOLADA Z WIELKANOCY?! Jak ona się tyle uchowała?! Zazdroszczę silnej woli!
    Dokładnie tak-każdy zasługuje na chwilę wytchnienia, a blog to fajna ucieczka od codziennych obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej mnie zachwyciła jaglanka z tahini. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektórzy mają różne zdania co do glukozy dla mózgu. Słyszałam opinie, że np. węglowodany najlepiej ograniczać do minimum, a jechać przede wszystkim na białku z tłuszczem 1 g/kg masy ciała... ale nie zagłębiajmy się w szczegóły.
    Jedzmy cukier, ale z umiarem.^^ Tez mam teraz mase materiału do nadrobienia... -.-

    Zjadłam ta ostatnią kaszkę. *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Współczuję tego nawału roboty :) Dania wyglądają smacznie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń