środa, 9 września 2015

15. Najszybsze i niezawodne

Być może część z Was zauważyła brak postów. Był on spowodowany brakiem czasu. Naprawdę się starałam, ale nie miałam szansy nic dodać przez te 2 dni... Właściwie, mogłabym, ale same zdjęcia, bez żadnych przemyśleń, komentarzy czy zwykłej paplaniny. Bardzo mi zależy, żeby było tu coś więcej niż śniadania, żeby było tu trochę mnie. I jak na razie, chcę wraz ze śniadaniem pisać kilka zdań prosto z serca.

Kaszka kuskus z borówkami, nutellą i suszoną żurawiną
Najszybsze, i na pewno najszybsze śniadanie, gotowe w dosłownie 5 minut. Widzę, że wiele z Was gotuje kuskus jak mannę, na gorące mleko aż do zgęstnienia, ale ja polecam najzwyczajniej w świecie zalać kaszkę i odstawić pod przykryciem na 3 minuty. Nie cały płyn wsiąka, ale ma taki pyszny, charakterystyczny smak, polecam!


Życie nabiera tępa, wszystko zaczyna się kręcić a ja wraz ze wszystkim. Stawiam sobie nowe poprzeczki zarówno psychiczne jak i fizyczne, rozpoczynam wspinaczkę.

11 komentarzy:

  1. Borówki i Nutella <3 Wiesz co dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co jak co, ale brak czasu to ja rozumiem. Fajnie, że teraz znalazłaś czas, piszesz i pokazujesz taką smaczną propozycję. :}

    OdpowiedzUsuń
  3. Fuj, nutella.
    Pomysł całkiem fajny i smaczny. Borówki uwielbiam, a kaszy kuskus jeszcze nie jadłam w takiej wersji. Jaglana mi się skończyła, więc już wiem co robić. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuskus jadam na słono do obiadu. Na słodko jakoś niespecjalnie mnie kusi, wolę inne desery, a już na pewno inne śniadania.

    OdpowiedzUsuń
  5. pychota!!!
    Zapraszam:
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham kuskus, ale nie taki zalany, zawsze gotuję ok 5-10 minut, aż wygotuję wodę :D Jest wtedy obłędna, klejąca, ciepła, nierozwodniona, kocham ją <3
    polecam każdemu :)
    Rozumiem ze szkołą, ja w liceum nie miałam czasami czasu na porozmawianie z najbliższymi :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu nigdy nie jadłam kuskusu na słodko? Muszę nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesująca propozycja połączenia smaków ;)
    Uwielbiam borówki i jeszcze ten kuskus.. mniam

    OdpowiedzUsuń