wtorek, 1 września 2015

11. Jaki omlet taki rok

Mimo, iż żar leje się z nieba, pełna nadziei i chęci zrobienia pysznego, puszystego, omleta z owocami dzielnie pocę się nad rozgrzaną patelnią. I tak sobie pomyślałam. Jak omlet wyjdzie zły, rozwali się albo będzie niedobry, oznaczać będzie niepowodzenie w nadchodzącej klasie. Zmiksowałam wszystko, ledwo pamiętając o dodaniu proszku do pieczenia. I tak oto podczas smażenia, kiedy nadchodzi decydujący moment przewrócenia omleta, rzeczony rozbryzguje się z wierzchu na cztery strony świata, brudząc moją nową piżamkę </3 Ale smakował naprawdę dobrze! Tylko, ym, konsystencja uniemożliwiała wykonanie go ''po ludzku''. Więc niebiosa szykują dla mnie brzydki, rozwalający się, aczkolwiek smaczny rok. Ok. Dzięki. 

Omlet owsiano-gryczany z borówkami, podany z arbuzem i
twarożkiem Grani.
Może aż tak strasznie nie wygląda, ale właśnie dlatego jest obłożony gęsto arbuzem :P
Rozpoczęcie mam bardzo późno, 11:30, dlatego mam czas na bawienie się omletem :D
A wy? Już po rozpoczęciu? Wiem, że już niektórzy pisali, ale do jakiej klasy/szkoły teraz będziecie chodzić? Na jakim profilu jesteście? 


Przepisu na razie nie będzie, muszę go dopracować, nie chcę Was zniechęcać TYM czymś...

19 komentarzy:

  1. Fajny omlecik. Ja już po rozpoczęciu...i wcale mi się nie widzi wracać do szkoły :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny omlet na śniadanie:) Ja na szczęście już wszystkie początki szkoły mam za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo, że nigdy idealnie nie będzie ale skoro koniec końców według wróżby ma to być smaczny rok no to dobrze :P
    My na szczęście jeszcze prawie miesiąc wakacji mamy :P Ale magisterka na nowej i nieznanej uczelni trochę przyprawia nas o mdłości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magisterka brzmi tak odległo i dojrzale... Jak nowa uczelnia to i nowi ludzie, szansa nowych znajomości, na pewno dacie radę :)

      Usuń
  4. Ja myślę, że te trudności w przygotowywaniu omleta zapowiadają rok, który nie będzie łatwy, ale zakończony uczuciem satysfakcji ;) Skoro pytasz, to zdradzam: klasa maturalna profil biol-chem-mat :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pięknie przetłumaczyłaś ''przepowiednię'' <3 Omatko, więc trzymam kciuki, biol-chem-mat musi dawać nieźle w kość! Powodzenia i nie dziękuj! :P

      Usuń
  5. Jak dla mnie wygląda omlet super, nie gadaj głupot - udał się :D U mnie pierwsza klasa liceum, profil biol-chem. Wiem, że u Ciebie ostatnia klasa gimnazjum, więc życzę powodzenia, ale i wiele zabawy, bo jak dla mnie 3 klasa gimnazjum, pomimo wielu godzin nauki, była moim najlepszym rokiem jak do tej pory, chociaż nic tego nie zapowiadało! Życzę Ci, żeby u Ciebie było tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbrodnia ukryta pod arbuzem :'') Dzięki, trochę zabawy się przyda :P

      Usuń
  6. Ja trzecia gimnazjum ;) Ale ten omlet ładny Ci wyszedł, co od niego chcesz? Biedny omlet :P
    A tak serio, to życzę Ci wytrwałości na ten rok szkolny i żeby był udany! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie jadłam takiego omlecika, aż mi narobiłaś apetytu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twarożek grani <3 Kocham go jeść z musli <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Omlet wygląda pysznie, a że się trochę rozwalił-nie przejmuj się, omlety lubią się rozwalać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że dobry smak miał zrekompensować wszystkie minusy "brzydkiego, rozwalającego się" roku :) Powodzenia w nowym roku szkolnym!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowy rok szkolny na pewno będzie dla Ciebie wspaniały! Omlet wygląda baaardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem stara i jestem na studiach =.= a zachowuje się tak infantylnie... O ludzie, kiedy dorosnę! :D Omleciki pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpileczko jak ty piszesz,że jesteś stara to jaka ja jestem? :P

      Usuń