sobota, 29 sierpnia 2015

8. Wybuchowa egzotyka

Dziś dzień zabiegany, ledwo mam czas zjeść to śniadanie, a to wszystko za sprawą mojego brata. Nie będę drążyć tematu, ale to dziecko jest kompletnie nie przygotowane do życia w społeczeństwie, i jeśli wszystkie jego sprawy będzie kończyć ja albo mama, to mu po prostu współczuję.

Kasza manna z granatem, namoczonymi w gorącej wodzie daktylami,
orzechami nerkowca

Na pocieszenie serwuję sobie kaszkę w wersji typowo zimowej, nie jak przystało na letnią porę-puddingowej, a na ciepło. Miło jest czasami wrócić do starych, dobrych smaków. Wybuchowe-bo z granatem, ale tego chyba nie trzeba tłumaczyć :D
Jakie plany na spędzenie ostatniej wakacyjnej soboty? :)




15 komentarzy:

  1. Oo, zimowo - znieważyłaś właśnie ostatki lata :) Zabiegana sobota? Tak być nie może, ale spokojnie - jak wiadomo chłopcy dojrzewają później, kiedyś się ogarnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczekuję tego dnia bardziej niż corocznych urodzin :''')

      Usuń
  2. Ale mi narobiłaś ochotę na mannę <3 To moja ulubienica :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co z tego, ze jest lato - kocham takie miseczki! Kasza manna z daktylami <3
    Cóż, niewielkie to pocieszenie, ale powiem Ci, że nie Ty jedyna masz takiego brata XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami proste wersje zadziwiają swoim zwykłym, ale jednak rewelacyjnym smakiem. ;)
    A brata może i bym chciała mieć, bo wszakże i siostry nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze? Chyba nie jadłam kaszy manny :) haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty ;_; Ani owsianki, ani manny, jak można?! :P Przysyłam ci pocztą!

      Usuń
  6. niańczysz brata? Skąd to znam... ja niańczę również.. starszego! Czasami wydaje mi się, że bez nas by zginął ^^ Manne kocham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ze starszym to dopiero musi być jazda :''D

      Usuń
    2. jest kochana, jak byliśmy mniejsi to się laliśmy, teraz z tego wyrośliśmy xDD

      Usuń
  7. Podobają mi się takie śniadania, ale ja nie wyobrażam sobie zjeść czegoś równie małego i gęstego. Przez ostatnie lata przyzwyczaiłam się do jedzenia płatków z mlekiem, a wcześniej jadłam kanapki. Kasza manna... próbowałam kilka razy, ale zjadam i momentalnie jestem głodna. Mogłabym ją zrobić tylko na deser, wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to wszystko zależy od proporcji kaszy i mleka! Ja raz robię gęstą, raz bardziej mleczną, ale taka jest co najmniej mało fotogeniczna :'D Hmm... Może z jabłkiem, wkrojonym do środka, wtedy wychodzi naprawdę dużo objętościowo, polecam :3

      Usuń
  8. Jak dla mnie świetne śniadanko, takie proste i smaczne. Pycha!
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, już tak dawno nie jadłam manny ! Chyba nigdy, zawsze owsianki, jaglanki i te inne cuda. Trzeba się skusić, bo to wygląda tak pięknie :) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprawdzony pyszny mix :D Mamy nawet pod ręką granat i możemy robić tą wybuchową mieszankę :P

    OdpowiedzUsuń