piątek, 28 sierpnia 2015

7. Ciastko na śniadanie- czemu nie?

Dzień dobry cześć i czołem, dziś już czuję, że będzie lepiej :) Miałyście rację, paszport znalazł się i to w najbardziej nieoczekiwanym miejscu i czasie... Kiedy już wychodziłam oddać książki do biblioteki, coś grubego i małego wystawało z jednej z książek i... okazało się być paszportem. Nie mam zielonego pojęcia jak tak trafił, ale najważniejsze, że się w ogóle znalazł! :P

Owsiana raw tartaletka z suszonymi brzoskwiniami, kremem na bazie
jogurtu greckiego z brzoskwiniami, truskawki

Dzisiejsze śniadanie zainspirowane przepisem Madzi było jednym z najlepszych, i na pewno je powtórzę. Przed Państwem tartaletka, jedno z moich ulubionych ciastek. W tej wersji mocno brzoskwiniowa. Kruchy spód, pyszny krem, jak można się oprzeć? :D
I udało mi się dorwać późnosierpniowe truskawki, ich nigdy nie za wiele, prawda? <3


A wtorek coraz bliżej...

12 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie *.* I truskawki - jejku, jaką mam teraz na nie ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym się nie oparła:)
    dobrze, że nie oddałaś z paszportem! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega ciacho :D Takie śniadanie jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda świetnie, lecę po truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że nie oddałaś paszportu razem z książkami :) Widzę, że moda na tartaletki kwitnie :> W Twojej wyjątkowy jest ten brzoskwiniowy krem :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie perfekcyjne! Ciastka mogę wcinać na każdy posiłek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowicie wygląda! Gdyby ktoś przyniósł mi takie do łóżka to byłabym w niebie. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze, wygląda przeprzeprzepysznie! :) Ślinotok i oczopląs! Świetne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne śniadanko *,*
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie muszę zrobić taką tartaletkę a jako nadzienie upchnąć połowę tofu z lodówki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda wspaniale! Muszę zrobić taką babeczkę! cudo! Może Święty Antoni Ci podrzucił, mi często pomaga ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. aż mi ślinka leci, zazdroszcze dostepu do truskawek :)

    OdpowiedzUsuń