wtorek, 25 sierpnia 2015

4. Pierwsze nie-miskowe śniadanie & wygrana

Zacznę od wytłumaczenia ''wygranej'' w tytule, bo aż mnie roznosi ze szczęścia :P
Otóż wygrałam bilet dwuosobowy na spotkanie z gwiazdą mojego ulubionego ( i jedynego jakiego oglądam) serialu, oraz pokaz przedpremierowy nowego sezonu w kinie <3
Od samego początku ''jestem'' z aktorami, obserwuję ich poczynania, i spotkanie jednego z nich to... No, nie do opisania, całą się trzęsę z emocji :D

Omlet gryczany z jeżynami i borówkami, cynamonem, podany z resztą
owoców oraz jogurtem naturalnym; wymieszanym z cynamonem

Oraz pierwsze ( na blogu :P ) śniadanie nie w miseczce, a na talerzu, czyli omlet jeżynowo-borówkowy, najbardziej syte śniadanie, jakie ostatnio jadłam :)

Korzystając z Waszych rad, będę dodawać przepisy co po niektórych śniadań, bo może któraś z Was tak zachwyci się śniadaniem, że zapragnie go wypróbować (haha, tiaa) :'D

Przepis:
~Jajko
~Dwa białka jaj
~40g mąki (ja użyłam gryczanej)
~10g otrębów żytnich 
~pół łyżeczki proszku do pieczenia
~ok.100g borówek i jeżyn
~łyżeczka cynamonu

Białka ubijamy na pianę, dodajemy żółtko, mąkę, otręby, cynamon, miksujemy razem na jednolitą masę. Następnie wsypujemy owoce, mieszamy, najlepiej łyżką. Na nagrzanej patelni z odrobiną oleju smażymy około 3-4 minut z każdej strony. Dekorujemy wedle uznania.


12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wygranej tych biletów, a o jakim serialu mowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wikingowie, na tv History puszczają, polecam :3

      Usuń
    2. Uwielbiam ten serial!!! Czyżbyś miała spotkać Ragnara? <3

      Usuń
    3. A ja właśnie nie znam i szczerze mówiąc, chyba bym się z nim szczególnie z nim nie polubiła. Ale dla Ciebie, jako fanki, to na pewno super sprawa! :)

      Usuń
    4. Gratuluję co za świetna wygrana! Brawo! Zakręć się to może sama jeszcze sama celebrytką zostaniesz ^^ :) Nie miseczkowe śniadanka najbardziej na tak ^^

      Usuń
  2. Z racji tego, że wszystkie nowe osoby, które mnie ostatnio odwiedzają, zakładają bloga z ocenami żarła, bardzo cieszy mnie fakt, że Ty prowadzisz śniadaniowego. Co prawda masz mało wpisów, ale już widzę, że w główce pełno pomysłów i zdolna z Ciebie bestia. Smacznego i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo miło to czytać ^^

      Usuń
  3. Ooo! :D Jakież pyszności, uwielbiam takie "biszkoptowe" omlety. :)
    A wygranej bardzo, bardzo gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Omlecik wygląda pysznie, a co do spotkania z aktorami szczere gratulacje, chyba każdy chciałby się spotkać ze swoim ulubionym odtwórcą :)

    OdpowiedzUsuń