poniedziałek, 24 sierpnia 2015

3. Eksperymentalnie-kluseczki

Leniwe, śląskie, kopytka... Kto ich nie lubi? Jak tylko zobaczyłam śniadaniowe kładzione na blogu u którejś z Was, wiedziałam, że muszę je wypróbować! Kluseczki wyszły mięciutkie, odpowiednio słodkie o delikatnej teksturze... Bajka jednym słowem! 

Bananowo-miodowe kluski kładzione posypane migdałami, masłem
orzechowym, cynamonem, polane miodem
Tak się zastanawiam, chcielibyście, żebym dodawała przepisy? Może któraś z Was KIEDYŚ wypróbowałaby :)


12 komentarzy:

  1. mogłabym mieć 'kluseczki na mleku' na drugie imie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny przepis. Koniecznie do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to będzie mój pierwszy raz w połączeniu mięso-masło orzechowe, ale skoro tak polecasz, nie mam się czym martwić :D

      Usuń
  3. Lepiej z przepisami, bo później głupio się tak upominać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko byłam ciekawa czy kogokolwiek by to interesowało. Fajnie widzieć, że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno kluch nie jadłam :D Muszę zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to fajnie.
    Na owsianki przepisów nie musisz podawać; wystarczy jak piszesz co tam jest, ale tutaj by się przydał. ;)
    Chyba sobie kluski lane jutro zrobię. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniaaam! Wygląda to naprawdę bajecznie ;) Takie śniadanka zawsze będą mi się kojarzyły z czasami przedszkola - zapach ciepłego mleka, miodu… poezja! Z chęcią poznam więcej przepisów :>

    powalczmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze banana nie lubie :c ale wygladaja tak pysznie :D

    OdpowiedzUsuń