poniedziałek, 31 sierpnia 2015

10. Nadchodzi, jest coraz bliżej

Mowa oczywiście o zbliżającej jesieni. Dla mnie najgorsza ze wszystkich pora roku. Jabłka prosto z drzewa, ciepłe bluzy i swetry, czy chrzęst suchych liści pod podeszwą nie są w stanie zrekompensować bólu powrotu do szkoły. Może się to wydawać przesadzone, ale naprawdę, mam swoje powody, by chodzenie tam było udręką. Myśli przesycone wątpliwościami i strachem są ze mną bliżej niż kiedykolwiek, bo oto przede mną trzecia klasa gimnazjum. W głowie niemy sprzeciw, no bo jak to, ledwo podstawówkę skończyłam! Lecz z tyłu głowy kołacze się idea, muszę przestać tak myśleć, skończyć się nad sobą użalać, wziąć się w garść, zacząć pracować, myśleć pozytywnie. Naprawdę staram się, ale to nie jest łatwe...

Pudding z kaszy manny z cynamonem, nadziany domowym musem jabłkowym,
podany z rodzynkami, twarożkiem Grani i winogronami.

Dzisiejsze śniadanie to pudding na zimno, bo wieczorem miałam czas. Nadziany i obłożony babcinymi jabłuszkami, najlepszymi na jesienne na końcowakacyjne smutki. Do tego winogrona, o które biłam się ze szpakami. Skubane wiedzą co jest dobre. 


Wstałam o 6, żeby ''nie marnować ostatniego dnia wakacji'', po czym odpaliłam komputer i zaczęłam grać. Brawa dla mnie. To się nazywa nie marnowanie.

16 komentarzy:

  1. Smakowicie to wygląda :) Takie śniadanie w poniedziałkowy poranek na pewno poprawiłoby mi humor :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o u Ciebie tez pudding, pysznie! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekhem, przede mną trzecia klasa liceum, a ja czuję się jak "z ręką w nocniku", ale trzymam kciuki, że obydwie się jakoś ogarniemy :> Od jesieni moim zdaniem gorsza jest zima.. Wyobrażam sobie te Twoje walki ze szpakami. Oj tam, skoro lubisz grać, to może warto właśnie tak spędzić ostatni w pełni wolny dzień? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, żeby ten rok był dla Ciebie jak najmniej uciążliwy, powodzenia. Mnie również czeka cięzki - też trzecia klasa, tyle że maturalna...
    Super śniadanie, zapraszam do mnie - może Cię coś zaciekawi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, czas Was, drogie dziewczyny, przebić, bo przede mną ostatni rok STUDIÓW i witaj, życie dorosłe. Jesieni nie lubię, ale nie bardziej niż zimy. Nienawidzę zimy, bo nienawidzę zimna, ciemności i wstawania, kiedy wszędzie jak czarno jak w dupie.
    Pudding śliczny i pewnie pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dorosłość. Co to znaczy? ;_:

      Usuń
    2. Dorosłość – określenie stanu dojrzałości fizycznej, (w biologii odnosi się do organizmu), zwykle dotyczy człowieka, który nie jest dzieckiem – mężczyzny lub kobiety. - wikipedi xDDD Ja osobiście uważam, że jest się dorosłym po ślubie. Bo człowieka imprezującego, bez rodziny i odpowiedzialności można nazwać dorosłym? :D

      Usuń
  6. Widzę, że pomysł na pudding się spodobał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja daję tylko więcej kaszy, lubię jak jest gęste :D

      Usuń
  7. Oj no weź, ja też lubię marnować czas na siedzeniu przed kompem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Eh, wizja jesieni mnie męczy... A jeszcze prawie miesiąc lata...
    A pudding wygląda pysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecia klasa gimnazjum to jeszcze nic, dasz radę. Nie będzie tak źle. Co ma powiedzieć osobie, która jest w klasie z rozszerzoną historią razy 4-5 w tygodniu, a nie może jej się nauczyć i jej nienawidzi? A jesień jest spoko. Bardziej nie znoszę lata.
    Pudding bym zjadła, a gdzie przepis?
    Ja dziś byłam na zakupach. Ej, granie na kompie to nie marnowanie czasu jeśli grasz w coś sensownego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta osoba ma przechlapane, ale skoro nie lubi historii, to czemu jest na rozszerzonej...?
      Przepis uzupełnię jutro! :P Coś ciekawego upolowałaś?

      Usuń
  10. Choć jesień ma w sobie wiele magicznych elementów to ja także nie przepadam za tą porą roku :/
    I dziś też chciałam sobie wydłużyć dzień, nastawiłam budzik na wcześniejszą godzinę i nie wiem jakim sposobem go wyłączyłam :P
    A śniadanie wygląda cudownie - idealne pocieszenie na ostatni dzień wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubimy jesień tylko i wyłącznie za jesienne smaki :) Już się kasztanów doczekać nie możemy :P
    Ale teraz rozpoczyna się najgorsza część roku to fakt :/
    Extra pudding lubimy takie słodkie śniadania :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też trzecia klasa......
    ..... ale liceum :)

    OdpowiedzUsuń